2009年12月20日 星期日

光影世界

首先簡單介紹E個blog 會做咩
係E個blog,我會將我用第三隻眼睛所看見ge事物呈現比大家
-----------------------------------------------------------
先黎一張我係長沙灣影到ge黃昏
當時我覺得個天同個景都唔錯,所以就拍下了

沒有留言:

張貼留言